گزارش کامل و تصویری از دادگاه قتل در سعادت آباد+گزارش


در ابتدای این محاکمه که ساعت ۹ و ۴۷ دقیقه صبح یک‌شنبه در تالار اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) با حضور جمعی از اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار شد، قاضی “ذبیح‌زاده” نماینده‌ی دادستان در قرائت کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران را قرائت کرد .




طبق قرائت کیفرخواست از سوی نماینده‌ی دادستان، پدر و مادر مقتول در جایگاه حضور یافتند و مادر مقتول اظهار کرد: من برای قاتل فرزندم تقاضای قصاص در ملاعام را دارم و خواستار مجازات زنی هستم که تمام این حوادث را به عهده او می‌دانم زیرا قاتل با تحریکات این زن در حالی اقدام به قتل فرزند من کرده که اصلا او را ندیده و نمی‌شناخته است.

وی ادامه داد: پسرم می‌گفت این زن به او دست خواهری داده و از او خواسته که در دفتر مشاوره املاک به عنوان شریک همکاری کند. آشنایی آنها از اوایل مهر بوده و پسر من در جریان رابطه سعیده و مهدی نبوده است. پسر من زن داشت و مدت‌ها در انگلستان زندگی می‌کرد. حدود یک هفته قبل از این حادثه از همسرش جدا شد.

پدر مقتول نیز خطاب به دادگاه گفت: تقاضای من اشد مجازات متهمان است. با اینکه بچه من دیگر زنده نمی‌شود اما شاید با قصاص قاتل و مجازات متهم دیگر جامعه آگاه شود. در این حادثه بیشتر از همه مردم حاضر در صحنه جرم و پلیس دل ما را شکستند.

پس از اظهارات اولیای دم، قاضی نورالله عزیزمحمدی رییس شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران ضمن تفهیم مفاد تبصره ماده ۱۲۹ قانون آیین‌دادرسی کیفری خطاب به متهم با بیان اینکه مراقب اظهارات خود باشید از او خواست در جایگاه مستقر شده و خود را معرفی کند .


متهم پس از حضور در جایگاه خود را معرفی کرد و در پاسخ به این سوال قاضی که آیا سابقه کیفری داری؟ گفت: سر مسایل مالی و حساب و کتاب‌هایی که با سعیده داشتم او را با مشت و لگد زدم و به خاطر همان به زندان افتادم.

در ادامه، رییس دادگاه در مقام تفهیم اتهام به متهم گفت: حسب کیفرخواست صادره شما متهم به قتل عمدی محمدرضا، اخلال در نظم و امنیت عمومی و قدرت‌نمایی با چاقو هستید. آیا اتهامات را قبول دارید؟

یعقوب در پاسخ به قاضی اظهار کرد: قتل را من انجام دادم یعنی ضربه زدم اما قصدم کشتن نبود. در مورد سایر اتهامات باید بگویم که من در آن لحظه هیچ کس را نمی‌دیدم. بارها گفته‌اند که چهار مامور بالای سر من بوده‌اند و من یکی از آنها را زده‌ام سوال من این است که اگر من یکی از چهار مامور را زده‌ام سه مامور دیگر چرا کاری انجام نداده‌اند؟

وی در مورد وقوع حادثه و انگیزه خود خطاب به هیات قضایی اظهار کرد: شش ماه در زندان بودم و در این مدت با سعیده تماس داشتم. ۱۵ روز مانده به پایان محکومیتم از او خواستم که رضایت بدهد اما گفت می‌خواهم ادبت کنم.

یعقوب ادامه داد:۱۰ روز پیش از آزادی در تماسی که با هم داشتیم مدعی شد که یک پسر جوان به دفتر آمده و مزاحم او شده است، من به او گفتم حتما خودت مقصر هستی اما او گفت این پسر مزاحم من است و هر کاری می‌کنم دست بردار نیست.

وی گفت: وقتی از زندان آزاد شده‌ام به خانه خواهرم در کرج رفتم و در طول چند روز با سعیده به صورت تلفنی تماس داشتم. یک روز به طرف دفتر رفتم و دیدم که سعیده با چند مشتری مشغول صحبت است همان روز یکی از مشاورها به نام “یوسف” به من گفت که خودت را به خاطر سعیده بدبخت نکن.

این متهم با بیان اینکه سعیده مدام با حرف‌هایش من را آزار می داد، گفت: بعد از چند روز با یزدان تماس گرفتم و با او شروع به صحبت کردم. او منکر همه چیز بود ولی من از او می‌خواستم که پایش را از زندگی‌ام بیرون بکشد. صحبت‌های ما ادامه داشت تا اینکه روزهای آخر به راحتی حرف‌های رکیکی زد و نهایتا گفت که با سعیده رابطه جنسی برقرار کرده است. آن لحظه حالت جنون پیدا کردم چون واقعا سعیده را دوست داشتم.
یعقوب با اشاره به روز حادثه اظهار کرد: شب قبل از اتفاق، سعیده تماس گرفت و به من گفت که یزدان صبح زود به دفتر می‌رود. من چاقو را برداشتم و به سمت دفتر رفتم. چند روز قبل یزدان من را تهدید کرده بود که اگر جلوی دفتر بروم من را می‌کشد، من به یزدان زنگ زدم و گفتم اشتباه می‌کنی. بعد برای دفاع از خودم چاقو برداشتم چون یک بار سعیده گفت که یزدان با دوستانش جلوی دفتر آمده تا من را بزند.

وی ادامه داد: من شیشه مصرف کرده بودم و تا صبح حالت جنون داشتم وقتی نزدیک دفتر رسیدم دیدم یکی از مشاورها داخل سوپرمارکت است. وارد سوپر مارکت شدم و با او سلام و احوال‌پرسی کردم. بعد به سمت انتهای خیابان یکم رفتم و آژانس گرفتم تا بروم وقتی به سمت دفتر، برگشتم دیدم فردی جلوی دفتر ایستاده و متوجه شدم که او همان یزدان است، حدود چند قدمی او وقتی اسمش را پرسیدم یک اسپری از جیبش درآورد و آن را روی صورتم خالی کرد آن لحظه من کسی جز خودم را نمی‌دیدم و هر چقدر فکر می‌کنم یادم نمی‌آید چگونه ضربه‌ی اول را به او زدم.

قاضی خطاب به متهم گفت: تو به گونه‌ای رفتار می‌کردی که انگار سعیده را همسر خود می‌دانستی در حالی که رابطه‌ شما کاملا غیر رسمی بوده است، این موضوع را چگونه توجیه می‌کنی؟ یعقوب در پاسخ به رئیس دادگاه گفت: من و سعیده با هم دوست بودیم، پس از گذشت حدود یک سال به یک شماره تلفن در موبایل او شک کردم و بعد از چند روز متوجه شدم که او شوهر دارد. پس از مدتی فهمیدم که یک دختر ۹ ساله هم دارد، به سعیده گفتم تا زمانی که از همسرت جدا نشوی با تو رابطه‌ای نخواهم داشت و به همین دلیل او از همسرش طلاق گرفت.

عزیزمحمدی با اشاره به فیلم منتشر شده از این حادثه تصریح کرد:‌ صحنه‌ای که دیدم در طول ۴۰ سال سابقه‌ی قضایی برای اولین بار مشاهده می‌کردم. انگیزه تو از ایجاد چنین صحنه‌ای چه بود؟ متهم در پاسخ به وی گفت: برای من هم جالب بود اما واقعا حالت جنون داشتم.

قاضی اظهار کرد: کسی که جنون پیدا می‌کند خودش متوجه این مطلب نیست به نحوی که هر دیوانه‌ای دیگران را دیوانه می‌داند پس بحث جنون بی‌تاثیر است زیرا رفتار شما در صحنه و پیش از آن موید آن است که با سبق تصمیم اقدام به جنایت کرده‌ای. آنچه تو آن را جنون می‌دانی در واقع همان خشم و عصبانیت است که با وارد آوردن هر ضربه تشدید می‌شود.

در ادامه‌ی جلسه‌ی رسیدگی به اتهامات متهم حادثه‌ی سعادت آباد فیلم منتشر شده از این جنایت در دادگاه پخش شد که در هنگام پخش فیلم مادر مقتول به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و به همین دلیل به بیرون از دادگاه راهنمایی شد. وی حین خروج از صحن دادگاه در حالی که به شدت گریه می‌کرد، مدعی بود که پلیس در این صحنه تنها ایستاده و مرگ فرزند او را تماشا کرده است. متهم نیز حین پخش فیلم تحت تاثیر قرار گرفت و شروع به گریه کرد.
قاضی نورالله عزیز محمدی، رئیس شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پس از پخش فیلم اظهار کرد: باید دید که این فیلم در جامعه‌ی اسلامی ما و مردم چه اثری داشته است، امیدواریم هیچ‌گاه شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه نباشیم. می‌دانم که متهم اظهار ندامت می‌کند اما امیدوارم خداوند به انسان‌ها فرصت بدهد که پیش از ارتکاب جنایت به عاقبت آن فکر کند. تو اگر اجازه می‌دادی که مردم یزدان را به بیمارستان برسانند امروز در جایگاه متهم به قتل نبودی.
گزارش نیروی انتظامی از ماجرای قتل
قاضی پرونده قتل در میدان کاج امروز یعقوب را به اعدام محکوم کرد و نیروی انتظامی نیز گزارش مربوط به بررسی ابعاد ماجرای قتل را منتشر کرد، تا بدین ترتیب هم ابعاد تاریک جنایت روشن شود و هم عطش رسانه‌ها برای پیگیری قتل در میدان کاج تا پرده آخر که اجرای حکم اعدام یعقوب است، فرو بنشیند.
گزارش نیروی انتظامی در مورد قتل در میدان کاج به شرح زیر است.
درگیری به وجودآمده بر اثر رابطه عشقی و غیراخلاقی بود که بین قاتل (ی- ج) و مقتول (م-ح) بر سریک زن (س ) وجود داشت که نهایتا منجر به درگیری و قتل یکی از در مورخ ۶/۸/۱۳۸۹آنها شد.
در تاریخ ۶/۸/۱۳۸۹ قاتل طی یک تماس تلفنی با مقتول و تهیه یک قبضه سلاح سرد(چاقو) به سمت دفتر کار مقتول می رود.لیکن به علت عدم حضور مقتول در دفتر از محل دور شده و به آژانس (ت-ت) مراجعه و درخواست سرویس برای عزیمت به شهرک غرب را می کند.
آژانس مذبور در ساعت ۵۰/۹ دقیقه یک دستگاه خودرو به رانندگی شخصی بنام (ک) اعزام می کند.
قاتل پس از سوار شدن بر خودرو و طی مسافت کوتاهی متوجه می شود که مقتول در جلوی دفتر کار( آژانس مسکن) حضور دارد. لذا از خودرو پیاده به طرف مقتول رفته و با وی درگیر می شود.
مقتول با سلاح سردی (چاقو) که از قبل تهیه کرده بود وی را مجروح می کند.
درساعت ۹ و ۵۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه یکی از شهروندان که شاهد این درگیری بود با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع می دهد که اولین واحد در ساعت ۹ و ۵۹ دقیقه در سر صحنه حاضر می شود و با توجه به نزدیکی بیمارستان مدرس به صحنه جرم مجروح توسط عوامل درمانی این بیمارستان با یک عدد برانکارد چرخدار و یک عدد کپسول اکسیژن بلافاصله به این بیمارستان منتقل می شود.
گفتنی است‏،همزمانی که مجروح روی زمین افتاده بود یک پزشک رهگذر که از آنجا می گذشت با مشاهده وضعیت مجروح که خون زیادی از او رفته بود به ماموران توصیه می کند مجروح حتما باید توسط کادر پزشکی به بیمارستان منتقل شود.
مجروح در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه مورخ فوق در این بیمارستان پذیرش شده و تحت درمان قرار می گیرد.
در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه مجروح توسط دو پزشک متخصص معاینه مجدد می شود که به منظور درمان و معالجه در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به اطاق عمل اعزام و تحت عمل جراحی قرار می گیرد که علی رغم تلاش پزشکان مجروح در ساعت ۱۳ همان روز بر اثر شدت جراحات وارده فوت می کند.
همزمان با انتقال مجروح به بیمارستان ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب که در محل حاضر بودند قاتل را که تهدید به خودکشی می کرد در ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه با شگرد های پلیسی و اقدامات مشاوره ای آرام و وی را دستگیر می کنند.
مدت زمان بر زمین ماندن مجروح با فرض اینکه قاتل بلافاصله پس از کرایه اتومبیل از آژانس که ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه است و انتقال مجروح به بیمارستان در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه گزارش شده است حداکثر ۱۵دقیقه است.
با تحقیقات به عمل آمده و مستندات موجود مشخص شده است که از زمان وقوع حادثه تا زمان حضور ماموران در صحنه ۴ دقیقه و ۵ ثانیه طول کشیده است که با حضور ماموران در صحنه تنها ۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه به طول انجامید تا مجروح به بیمارستان مدرس منتقل شود.
همچنین متهم پس از ۱۱ دقیقه شناسایی و دستگیر می شود که طولانی ترین فیلم تهیه شده از صحنه جرم نیز ۹ دقیقه و ۱۲ ثانیه است که بلافاصله توسط یکی از شهروندان ضبط وتهیه شده است و تنها ۴ دقیقه و ۵ ثانیه طول می کشد که تمام هماهنگی های لازم برای انتقال مجروح به بیمارستان صورت پذیرد.
با توجه به اینکه از زمان سوار شدن قاتل بر خودروی آژانس و درگیری و انتقال مجروح به بیمارستان تنها ۱۵ دقیقه بطول انجامیده است از این ۱۵ دقیقه پلیس بعد از ۵ دقیقه در سر صحنه حاضر و در مدت ۵ دقیقه تمام هماهنگی ها در راستای انتقال وی به بیمارستان صورت گرفته است.
برابر بند ۳ از ماده ۳ قانون بکارگیری سلاح مصوب۱۸فروردین‌ماه ۸۱ که اشعار می دارد در صورتی که ماموران مشاهده کنند یکی یا چند نفر مورد حمله واقع شده حق بکارگیری سلاح را دارند پس بنا به استناد و استدلال قانون مذکور موضوع استفاده از سلاح توسط ماموران در این واقعه منتفی است و از طرفی مستند به مواد ۶۱ و ۶۲ از قانون مجازات اسلامی که در متن خود تبیین داشته اولا دفاع با تجاوز و خطر باید متناسب باشد و دوما مقاومت و قصد فرار در مقابل قوای انتظامی در زمان دستگیری از سوی متهم واقع گردد که در این مقوله متهم نه قصد حمله و نه مقاومت نسبت به ماموران را داشته که مامورین از سلاح استفاده نمایند از طرفی وفق ماده ۱۸ آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۷۸ که چهار وظیفه را برای ضابطین دادگستری به محض اطلاع از وقوع جرم در جرائم مشهود احصاء نموده که شامل حفظ آلالت و ادوات‏،آثار و علائم جرم، جلوگیری از فرار متهم یا توانی، تحقیقات محلی، اطلاع رسانی به مقام قضایی که تمام این موارد از سوی ماموران حاضر در صحنه جرم رعایت شده است.
اگر چه عملکرد پلیس در این حادثه توسط رسانه‌های گروهی به ناحق مورد هجمه تبلیغاتی قرار گرفته است، لیکن نیروی انتظامی معتقد است ماموران به وظایف خود به درستی عمل کرده و با مهارت و تسلط کامل صحنه را مدریت نموده‌اند



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ضمن تشکر از توجه شما به این مطلب،نظرات سازنده شما در هر مطلب را صمیمانه ارج نهاده و اميد داريم بتوانيم از حسن نظر شما در راستاي افزايش سطح ارائه محتوا بهره گيريم.
نظر شماقابل روئیت برای عموم خواهدبود .

> قرص ویا-گرا-جهت تاخیری-آقایان
قرصهاي ويگو(Vego Pills) ساخت كمپاني بروكلين ايالات متحده آمريكا - نيويورك سيتي (مخصوص مردان) بهترين نوع قرصهاي خوراكي براي مردان با سه كاربرد : قرصهاي ويگو (Vego Pills) داراي 3 كارآيي افزايش شديد و قوي شهوت و ميل ج. ن. سي و افزايش بسيار عالي مدت زمان نزديكي وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولاني ميباشد . اين محصول استثنائي با بهره گيري از فرمول قوي پزشكي روز دنيا موجب افزايش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتيشن (مدت زمان شق شدگي آلت) ولذت ج .ن .سي شده و موجب افزايش رضايت ج .ن. سي در شريك ج .ن. سي ميشود . محصولي 100% اصل آمريكايي , 100% تضميني و بصورت 100% پلمپ شده . ...

> قرص مگنا Rx
آیا شریک ج. ن .سی شما از سایز ا.ل.ت و قدرت ج .ن-سی شما راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ.لت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ.لت در حالت نعوظ و تحریک ج-ن- س-ی شود و هم زمان از انز ال زود رس جلوگیری مي كند ...

> قطره اسپانیش فلای اصل
آثار اسپانیش فلای نوع زنبوری (اصلی): روابط زناشویی بهترزندگی شادابتر، راه حلی طبیعی برای دستیابی به تعادل آمیـ.زشی ( مخصوص زوجه (افزایش بنیه و بازیافت تمایل آمیـ.زشی ؛ پرخون گردیدن بافت کلیتوریسس ؛ کاهش فواصل بین هر نزدیکی و زمان دستیابی به کلایمکس؛ تقویت قدرت اورگـ.اسم و سهل تر نمودن دستیابی به اورگـ.اسم پی در پی ؛ ایجاد توان بیشتر در زمانهای بین هر نزدیکی؛ افزایش احتمال درمان بوسیله تنظیم و تقویت کل سامانه تولید مثلی زنانه ؛ بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای وااژن بوسیله تشدید جریان خون ؛ فشردگی در حساسیت پذیری اندام تنـ.اسلی زنانه و کاهش چیرگی تجربه های منفی در حافظه جـ.نـ.سی جهت تمای ...

> کرم لارگو اصل -افزایش طول و قطر (آقایان)
طبق آمارهای کسب شده تقریبا 70 درصد از افراد در سراسر دنیا از کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی خود رنج برده و احساس حقارت می کنند. کوچک بودن آ.ل.ت تنا-سلی یک مرد اثرات بسیار بدی را در زندگی و فکر او دارد و حاصلش : افسردگی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالتی شدن ، سرخورده شدن از روابط ج.ن.س.ی و نارضایتی شریک ج.ن.س.ی او و.... خواهد بود.شاید نام این محصول برای آن دسته از افرادی که کمی در ارتباط با محصولاتی از این قبیل به جستجو و تحقیق پرداخته اند ، نا آشنا نباشد. کرم لارگو یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولاتی است که جهت درمان مشکلات ج.ن.س.ی در آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. ...

> کرم لارگو _ افزايش طول وقطر عضو تناسلي
کرم لارگو محصول کمپانی آلمانی Inverma بوده و بیش از 40 سال است که به عنوان یکی از برترین ، محبوب ترین و قدرتمند ترین محصولات در جهت رفع مشکلات مقاریتی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. کرم لارگو داراي موادي است که پس از جذب توسط پوست، گردش خون را در ناحيه مورد استعمال به شدت افزايش مي دهد. همانطور که مي دانيد عمده حجم آ لت تنا سلي مردانه توسط بافت اسفنجي شکل و خون پذير اشغال شده است. عملکرد کرم لارگو به نحوي است که با افزايش جريان خون در اين بافتها سبب تکثير سلولي و توسعه بافت مذکور شده و در نهايت نتايجي را همچون افزايش سايز عضو تنا سلي و ... را به همراه خواهد داشت ...

> ویاگرا 10 تایی اصل آمریکا
مشکلات نعوظ چیست ؟ اختلال نعو ظ عبارت است از عدم توانایی آ ل ت تنا سلی در ایجاد نعو ظ یا حفظ نعو ظ به مدت کافی جهت انجام عمل مقاربت.(بزرگ و سفت شدن آ ل ت مردان را نعو ظ میگویند.) هنگامی که مرد نعوظ برای انجام عمل ج ن س ی نداشته باشد و یا اینکه نتواند مدت زمانی کافی نعو ظ خود را حفظ کند ، به این مورد اختلالات نعو ظ یا نا توانی ج ن س ی میگویند آمار: در بین سنین ۷۰-۴۰ سالگی, در ۵۲% افراد به درجات مختلف اختلال نعو ظ وجود دارد. ۱۷% این موارد خفیف, ۲۵% متوسط و ۱۰% دیگر شدید است. با افزایش سن به خصوص موارد متوسط و شدید ۳-۲ برابر شایعتر می شوند. از عوامل مستعد کننده می توان به دیابت قندی, بیماری ...

> اسپری تاخیری دوز 125000 اورجينال كاناد
MADE IN CANADIAN Fragrance DOOZ 125000 SUPER Delay Spray اسپری تاخیری دوز 125000 (محصول اورجینال كانادا) با استفاده از این اسپری شما می توانید به اوج لذت دست پیدا کنید. این اسپری اختصاصا جهت آقایان و برای بالا بردن توان جن-سی و ارگاسم مناسب تهیه گردیده است و هیچ گونه عوارض جانبی در بر ندارد. تاریخ انقضا در زیر محصول حک گردیده است. طریقه استفاده :15 دقیقه قبل از نزدیکی از فاصله 5 سانتی متری به زیر و سر آ.لت اسپری شود . ...

> ژل زناشويي طبيعي اينتيمو
بهترين نوع ژل براي شستشو , ضدعفوني كنندگي , خوشبو كنندگي , داراي خاصيت ضد باكتريائي , داراي اثر آرام بخشي و ملين كنندگي فوق العاده , مرطوب كننده عالي و-اژ-ن , منقبض و كوچك (تنگ) كننده و-اژ-ن و دستگاه تنا سلي و ... با كيفيتي به مراتب بالاتر از ساير نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي , با ضمانتنامه كتبي و داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران . ***‌ ژل اينتيمو INTIMO : مخصوص خانمها بوده و داراي كاربردهاي زير ميباشد ...

> مگنا ارایکس RX
برای آنان که خود و یا شریک ج.ن.س.ی.ش.ان از سا یز و قدرت ج. ن. س .ی شما نا راضی است ؟ شما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ .ل .ت تناسلی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و باعٍ بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ. ل. ت در حالت نعو ظ و تحریک ج .ن .س. ی شود و هم زمان از انزال زود رس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه میدهد. ...

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E
تاخیر موثر به منظور یک تحریک شهوانی طولانی اگر می خواهید برای بهبود رابطه ی جن-سی خود کاری کنید این محصول را از دست ندهید.همین الان اقدام کنید. این اسپری حساسیت آ.لت را در حین مقاربت کاهش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. دستور العمل استفاده :5 تا 15 دقیقه قبل از آمیزش 1 تا 3 بار به آ.لت و نوک آن اسپری کنید.مقدار لازم اسپری بسته به هر فرد متفاوت است. بعد از آمیزش آ.لت را بشویید. در حجم 40 میلی لیتر ( کافی برای 150 تا 200 بار آمیزش) هشدار : در صورتی که شریک جن-سی شما به داروی بی حسی حساسیت دارد یا باردار است استفاده نشود. همچنین بر روی پوست آسیب دیده و ملتهب استفاده نشود. ترکیبات : 10% لیدوکا ...